Uitbesteden van betaalde blog plaatsing

Uitbesteden van betaalde blog plaatsing

Voor wie actief is in de wereld van online marketing, zal hebben gemerkt dat het hebben van een goed netwerk essentieel is voor het behalen van goede resultaten. Wanneer jij als ondernemer aan de slag wilt met SEO, dan kan het dus verstandig zijn dit uit te besteden bij een expert. Je kunt immers zelf op zoek gaan om betaalde blogs te plaatsen, maar de kans op succes wordt vele malen groter wanneer een expert dit voor je doet. Doordat een marketingbureau doorgaans beschikt over een flink netwerk, kunnen er eenvoudig relevante en kwalitatief hoogwaardige blogs worden ingekocht.

 

Zelf betaalde blogs plaatsen

Wil je de touwtjes liever zelf in handen houden, dat kan natuurlijk! Wel is het belangrijk, dat je exact weet wat je doet. Want niet alleen kan het zo zijn dat je teveel betaald voor betaalde blogs plaatsen, maar kan het ook meer schade veroorzaken dan dat het je resultaat oplevert. Door te kiezen voor een marketingbureau, zal je merken dat de resultaten naar verloop van tijd toenemen, wat zorgt voor meer verkeer en dus ook omzet!

 

Effect betaalde blogs plaatsen

Waar we doorgaans met het ruilen van zowel links als blogs een heel eind kunnen komen, ontkomen we er op een gegeven moment niet meer aan om te kiezen voor het plaatsen van betaalde blogs op links. Doordat we een bepaald plafond hebben bereikt, zullen de kwalitatief hoogwaardig en autoritaire links moeten zien te verkrijgen om een nieuwe boost te krijgen in de zoekmachine resultaten. Waar de effecten van doorgaans minder kwalitatieve links minder zal worden, is het effect van betaalde blogs plaatsen een stuk groter.

 

Hoeveel betaalde blogs plaatsen?

Hoeveel blogs je moet plaatsen is afhankelijk van een aantal factoren. Zo is het belangrijk te kijken naar de huidige status van je concurrenten, maar ze ook te blijven volgen om te kijken wat zij doen gedurende dezelfde periode. Wanneer je ze wilt ‘verslaan’, dan zal je het beter moeten doen dan zij. Die geldt niet alleen voor betaalde blogs plaatsen, maar ook voor de content op je website en de techniek hierachter. Door dit vooraf goed te analyseren en te blijven monitoren, kan het zijn dan één of twee betaalde blogs plaatsen voldoende is om op termijn deze strijd te winnen.


Wat kosten een betaalde blog post?

De kosten voor betaalde blogs plaatsen kunnen flink uiteenlopen. Zo kan de prijs oplopen tot soms wel enkele honderden en in bepaalde gevallen duizenden euro’s voor één artikel. Nu zal je denken, wie betaald dit? We kunnen je verzekeren, mensen die weten wat het op lange termijn opleveren absoluut wel! Door vooraf de waarde in te schatten van een betaalde blogs plaatsing, zal je deze uiteindelijk altijd op lange termijn terugverdienen. Door de bezoekersaantallen te verhogen, zal je zien dat ook je conversie verhoogd, waardoor je budget vrijspeelt voor eventueel andere pagina’s. Door dit te blijven herhalen, wordt jij een onbetwiste autoriteit in jouw vakgebied en Google!